tisdag 17 maj 2011

En gång för alla nu..

Den här sidan är till för att glädja folk och inget annat men nu måste jag tyvärr bryta och skriva detta.
Jag har varit medlem på ett forum som kallas alternativ.nu.
Förra året så skulle jag köpa 2 hönor av en tjej där och det visade sig då vara tuppar och även inte rensasiga.Självklart så gick det inte att lämna tillbaka dom vilket gjorde mig fruktansvärt ledsen.
Jag skrev då en tråd i frågan om hur man skulle gå tillväga när sådant här hände varpå personen ifråga offentliggjorde vem hon var och så var cirkusen igång.
Så det jag gjorde då var att radera alla mina album samt konto eftersom jag inte ville vara med om skitsnack vilket då kom från hennes sida rakt av.
Nu har det hänt igen.Och hon gjorde samma puckade sak idag.
Sen att skriva att jag försöker fiska medömkan var fan det idiotiska jag hört.
Jag vägrar att vara medlem på samma sida som denna personen eftersom hon bara kommer att forsätta isånnafall, och denna pajkastning på dagis nivå är inget jag tänker ödsla min tid på.
/Majsan aka Markim

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då e det tur att man hittar dig och dina underbara höns, tuppar och övriga djur här!!!!! Du e världens bästa hönsmamma! /Christinaki

Anonym sa...

Det är jättetråkigt att du avslutat ditt medlemsskap.

Kram Jessika (gröna vågen)

majsan sa...

Jo det tycker jag med men så länge personen i fråga är kvar där så kommer jag inte tillbaka.
Men mina album är kvar den här ggn på forumet iallafall..
/Majsan

Skicka en kommentar