tisdag 8 mars 2011

När botten är nådd..

Nu har jag lipat och grubblats så jag är alldeles slut.
Jag har kommit fram till dessa 3 scenarion.

1. Jag har blivit tokig.
Men eftersom jag har bildbevis på den lille och allt så måste det stämma att Gittan fick en kyckling idag.Eftersom jag drog in buren och allt.

2.Det har varit något kräk och ätit upp den.Men gallret runt buren är runt 1 cm och
Gittan skulle aldrig tillåta det.Samt så skulle den aldrig komma förbi Steve.
Jag har hittat en mus i hönshuset under alla mina 3 år och den var stendöd när jag hittade den.Sen sa pappa att så stora råttor har vi inte hära.I Sommras spacklade jag igen varenda liten springa så om det varit något kräk så måste den kommit från utegården men hur fan kom den förbi hönorna och framför allt Steve då??

3. Någon har stulit kycklingen.
Men jag var borta knappt 3 timmar och pappa har sitt kontor 20 meter från hönsdörren samt
att jag låste innan jag åkte.Däremot larmade jag inte.
Men vem fan skulle våga göra något sådant mot mig.

4.Jag har blivit tokig på riktigt??
Medicinen som jag ska ta 4 ggr om dagen för att vara snäll och sansad kanske gjort mig lite tokig utan min kännedom??.Men som sagt jag har ju bildbevis från imorse samt så visade jag pappa den lille.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar