onsdag 10 november 2010

Prosit



Idag fick jag tillbaka provsvaren från Lizz.
Hon har inte Ilt och Ib vilket jag nu kan lugna mitt magsår lite med ..
Däremot är det någonting hon bär på.Imorgon är det sista dagen på antibiotikakuren.
Alice som varit rosslig har även hon fått en kur.
Medicinen är ett pulver som ska vägas, använde jag en köksvåg( brukar väga garner annars) och sedan tog jag en bröbit och rullade in med.Har gått kanon att ge dom.
Jag gör det när dom satt sig på pinnen då tar dom den själva.
Förutom en gång då Rut snodde den från Lizz..Varför Alice är lila är för att hon har varit i bråk med någon och fick ett sår på huvudet så jag sprayade henne med sårspray så dom andra inte får någon blodad tand så att säga..Nu får jag avakta och se hur det artar sig med mina 2 damer..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar