onsdag 14 juli 2010

Tillfälig lösning



Jag känner mig så hemsk.Jag vet inte hur jag ska lösa ankornas bad.Har byggt damm men var för tungt att göra rent varje vecka.Tog in ett badkar men det blev för svårt för dom att komma upp,Grävde ny damm på annat sätt men inte bra det heller.
Köpte en barnpool men dom tyckte det var roligare att böja ner kanten och stå i det isället.Igår köpte jag denna barnbassäng i hårdplast men det var samma sak.Barbro var så lycklig att få bada djupt men osv.Jag vill gjuta en damm som är lagom djup och bra kanter.Måste ju ha en.Hur som helst är detta bara tillfälligt jag lovar att dom ska få en ordentlig simbassäng.

2 kommentarer:

jessiew sa...

Dom ser ganska nöjda ut ändå =)
Syrran och mamma har sådana där plastsandlådor för barn till sina ankor och ankorna far runt som torpeder där i.

/Jessica

majsan sa...

jaa.Vart får man tag på sådana??
Min sköldpaddebassäng var inte godkännd.Jo locket då..

Skicka en kommentar